UNDE MERGEM DUPA MOARTE ?

Ex Mesajul Orei

mormant

Branham are o invatatura ciudata despre “unde mergem dupa moarte” !

De exemplu el spune urmatoarele:

Aşa cum voi începeţi să vedeţi că zilele vieţii voastre venind tot mai aproape , atunci tu începi să te pregăteşti, să fii gata pentru acel măreţ eveniment. Aceasta este continuarea aceleiaşi vieţi într-o altă lume, într-un alt loc. 65-1205 Par. 22-24

Acum. Când noi murim acum, noi mergem direct în Prezenţa Atotputernicului Dumnezeu, într-un trup ceresc.Dacă eu aş întâlni pe Fratele Nevile sus acolo, dacă noi amândoi am muri acum, într-o oră de acum eu l-aş întâlni; eu aş zice, “Salutare Frate Nevile”, eu aş vorbi cu el.

Priviţi. Jesus a spus ucenicilor, aşa cum ei luau Împărtăşirea lor, El a zis, “Eu nu voi mai mânca din rodul viţei de vie până când eu nu îl voi gusta cu voi, nou, în Împărăţia Tatălui Meu”. Este aceea corect?…

View original post 4,213 more words

Leave a Reply

